Monday, January 18, 2010

semalam..... modul lppkp



smalam aku p modul lppkp... yg arini ldk nyer sesi lar.. tp mlgnyer naseb ku, name aku tercicir ... x dapat lar satu grup ngan dak kelas aka cosmates aku... aku msuk LDK dak2 fast track and dak2 degree penyerapan dari dip uitm arau gak... memule nak nangis pon ader sbb x dapat b'cakap.. macam beruk sumbang pon ader time 2... sume pndang2 aku... x knl aku lar 2... msti dorg pikir aku slp LDK....tp nak tanak aku kene redha jela... naseb fasi sporting...

kiteorang ader 3 game taw x.. fes game, kene tulis personaliti yang m'gammbarkan kiter kat 1 ketas.. pas2, membe2 laen akan cabut ketas 2 nad cube teka... meanarik mmg la mnarik tapi .. aku nak tulis aper... dorunk bkn knl aku.. da la kene isi 8 column lak 2.. kau intai mamat fast track kat sblah aku... dye tulis "simple"... pkir2 punye pkir aku igt nak tgl kosong cam2 jer.... tapi ble fasi suwo anta, aku cpt2 tulis, "xder saper knl saye kat sni"... n then bile kene turn kak senior 2, dgn dentnyer.. dye tunjuk muke aku n ckp dak tudung pink tuh coz saye xknl dye... cam2 dye ckp.... pas2, fasi pon suwo la ku explain knaper pon knl aku kat situ.... xplain nyer xplain....
ala... shika pgil jap... nanti2 AKU sambong... haaaaa... gamba 2 aku ngan shika... time rehat... p jumper dye jap........................ daaaaa

No comments: